Розробка
уроку з фізичної культури
Тема: Легка
атлетика. Спортивні ігри – баскетбол. ППФП
Завдання:
§ тренувати
й розвивати швидкісно – силові якості учнів під час бігу на швидкість на
дистанції 60 м., навчити учнів правильно виконувати передачі м’яча ;
§ сформувати
навички використання енергії маху рук під час виконання вправ;
§ виховувати
рішучість, наполегливість, силу волі, впевненість у своїх силах,
взаємодопомогу, відповідальність, дисциплінованість.
Зміст
уроку.
1.
Провести інструктаж з безпеки життєдіяльності
на уроці.
2.
Повторити спеціалізовані технічні прийоми
гри в баскетбол.
3.
Закріпити техніку гри.
4.
Навчитися головним прийомам гри, роботі в
парах.
5.
Повторити техніку виконання стрибка у
«кроці» через перешкоду.
Обладнання:
прапорці, замірна стрічка, куби заввишки 10 – 15 см.
№
п/п
|
ЗМІСТ УРОКУ
|
ДОЗУВАННЯ
|
ОРГАНІЗАЦІЙНО –
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
|
І. Підготовча
частина (12 хв.)
|
|||
1.
|
Шикування
в шеренгу, привітання, оголошення завдань уроку
|
2 хв.
|
Фронтальний
метод.
Звернути
увагу на зовнішній вигляд учнів, їх самопочуття.
|
2.
|
ЧСС
за 10 с.
|
30 с.
|
|
3.
|
Різновиди
ходьби:
-
на носках;
-
на п’ятках;
-
у напів присіді, у повному присіді
|
2 хв.
|
Дотримання
дистанції та правильної постави під час ходьби. Стежити за ритмічним диханням
|
4.
|
Різновиди бігу:
-
приставним кроком лівим і правим боком;
-
з прискоренням, із зупинкою за свистком і зміною
напрямку руху
|
2 хв.
|
Дотримання
дистанції. Стежити за ритмічним диханням
|
5.
|
Комплекс
загальнорозвиваючих вправ на місці з баскетбольними м’ячами.
|
5 хв.30 с.
|
Фронтальний метод організації діяльності.
Розповісти, пояснити, продемонструвати, вказати на помилки
|
ІІ. Основна
частина (28 хв.)
|
|||
1.
|
Завдання 1.
1.Стоячи
в колонах один напроти одного, гравці виконують передачу в зустрічну колону й
займають місце в кінці свої колони.
2.
Стоячи в колонах один напроти одного, гравці виконують передачу в зустрічну
колону й займають місце у протилежній колоні.
3.
Першу і другу вправу виконують на швидкість
(
міні - змагання).
4.
Передача м’яча в парах з відскоком від підлоги та паралельним рухом у бік
протилежного кільця.
5.
Передача м’яча в парах з відскоком від підлоги з паралельним рухом на
протилежне кільце та наступним кидком після подвійного кроку
|
7 хв.
|
Рух
у зустрічну колону через праве плече. Кожен учасник виконує вправу двічі.
Передача
здійснюється з урахуванням швидкості партнера
|
2.
|
Завдання 2.
1.Передача
м’яча в парах обома руками від голови.
2.Передача
м’яча в парах обома руками від голови після присіду.
3.Передача
м’яча в парах після повороту на 360 градусів.
4.
Передача м’яча в парах із «човниковим бігом» на 2 м.
5.
Усі попередні вправи провести як міні
- змагання
|
7 хв.
|
Пояснити
теорію виконання цього технічного прийому в грі. Провести змагання між
парами, визначити найкращих й індивідуально вказати учням на помилки, які
найчастіше трапляються під час виконання цього технічного прийому.
|
3.
|
Завдання 3
Передача
м’яча обома руками від голови:
-
на місці;
-
в русі
|
5 хв.
|
Перешикування
в колону з протилежного боку
|
4.
|
Завдання 4
Ловіння
та передача м’яча відскоком від підлоги:
-
на місці;
-
в русі
|
4 хв.
|
Вправу
виконувати у стійці баскетболіста
|
5.
|
Завдання 5
Естафета 1
Дві
команди шикуються на лінії штрафних кидків, за сигналом перший виконує кидок,
підбирає свій м’яч, виконує передачу в колоні, а сам займає місце в її кінці.
|
2 хв.
|
Перемагає
команда, яка перша закине 10 м’ячів
|
6.
|
Завдання 6
Міні – вікторина
|
3 хв.
|
Учні,
яких обирає викладач відповідають на запитання з правил гри в баскетбол.
|
ІІІ. Заключна
частина (5 хв.)
|
|||
1.
|
Ходьба
в обхід по залу в колону по одному.
|
30 с.
|
Привести
організм учнів у спокійний стан
|
2.
|
Біг
у повільному темпі
|
30 с.
|
Слідкувати
за фізичним станом учнів
|
3.
|
Ходьба,
вправи на відновлення дихання:
-
1-2 руки вгору вдих, 3-4 руки вниз, видих
|
30 с.
|
|
4.
|
Перешикування
з колони в шеренгу по одному.
|
30 с.
|
|
5.
|
ЧСС
за 10 с.
|
30 с.
|
|
6.
|
Підбиття
підсумків уроку, оцінювання
|
2 хв.
|
Аргументоване
оцінювання
|
7.
|
Домашнє
завдання
|
30 с.
|
|