Розробки уроків


Розробка уроку з фізичної культури
Тема: Легка атлетика. Спортивні ігри – баскетбол. ППФП
Завдання:
§  тренувати й розвивати швидкісно – силові якості учнів під час бігу на швидкість на дистанції 60 м., навчити учнів правильно виконувати передачі м’яча ;
§  сформувати навички використання енергії маху рук під час виконання вправ;
§  виховувати рішучість, наполегливість, силу волі, впевненість у своїх силах, взаємодопомогу, відповідальність, дисциплінованість.
Зміст уроку.
1.     Провести інструктаж з безпеки життєдіяльності на уроці.
2.     Повторити спеціалізовані технічні прийоми гри в баскетбол.
3.     Закріпити техніку гри.
4.     Навчитися головним прийомам гри, роботі в парах.
5.     Повторити техніку виконання стрибка у «кроці»  через перешкоду.
Обладнання: прапорці, замірна стрічка, куби заввишки 10 – 15 см.
п/п
ЗМІСТ УРОКУ
ДОЗУВАННЯ
ОРГАНІЗАЦІЙНО – МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
І. Підготовча частина (12 хв.)
1.
Шикування в шеренгу, привітання, оголошення завдань уроку
2 хв.
Фронтальний метод.
Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів, їх самопочуття.
2.
ЧСС за 10 с.
30 с.

3.
Різновиди ходьби:
-         на носках;
-         на п’ятках;
-         у напів присіді, у повному присіді
2 хв.
Дотримання дистанції та правильної постави під час ходьби. Стежити за ритмічним диханням
4.
Різновиди бігу:
-         приставним кроком лівим і правим боком;
-         з прискоренням, із зупинкою за свистком і зміною напрямку руху
2 хв.
Дотримання дистанції. Стежити за ритмічним диханням
5.
Комплекс загальнорозвиваючих вправ на місці з баскетбольними мячами.
5 хв.30 с.
Фронтальний метод організації діяльності. Розповісти, пояснити, продемонструвати, вказати на помилки

ІІ. Основна частина (28 хв.)
1.
Завдання 1.
1.Стоячи в колонах один напроти одного, гравці виконують передачу в зустрічну колону й займають місце в кінці свої колони.
2. Стоячи в колонах один напроти одного, гравці виконують передачу в зустрічну колону й займають місце у протилежній колоні.
3. Першу і другу вправу виконують на швидкість
( міні - змагання).
4. Передача м’яча в парах з відскоком від підлоги та паралельним рухом у бік протилежного кільця.
5. Передача м’яча в парах з відскоком від підлоги з паралельним рухом на протилежне кільце та наступним кидком після подвійного кроку

7 хв.

Рух у зустрічну колону через праве плече. Кожен учасник виконує вправу двічі.



Передача здійснюється з урахуванням швидкості партнера

2.
Завдання 2.
1.Передача м’яча в парах обома руками від голови.
2.Передача м’яча в парах обома руками від голови після присіду.
3.Передача м’яча в парах після повороту на 360 градусів.
4. Передача м’яча в парах із «човниковим бігом» на 2 м.
5. Усі попередні вправи провести як міні  - змагання


7 хв.

Пояснити теорію виконання цього технічного прийому в грі. Провести змагання між парами, визначити найкращих й індивідуально вказати учням на помилки, які найчастіше трапляються під час виконання цього технічного прийому.
3.
Завдання 3
Передача м’яча обома руками від голови:
-         на місці;
-         в русі
5 хв.
Перешикування в колону з протилежного боку
4.
Завдання 4
Ловіння та передача м’яча відскоком від підлоги:
-         на місці;
-         в русі
4 хв.
Вправу виконувати у стійці баскетболіста
5.
Завдання 5
Естафета 1
Дві команди шикуються на лінії штрафних кидків, за сигналом перший виконує кидок, підбирає свій м’яч, виконує передачу в колоні, а сам займає місце в її кінці.
2 хв.
Перемагає команда, яка перша закине 10 мячів
6.
Завдання 6
Міні – вікторина
3 хв.
Учні, яких обирає викладач відповідають на запитання з правил гри в баскетбол.
ІІІ. Заключна частина (5 хв.)
1.
Ходьба в обхід по залу в колону по одному.
30 с.
Привести організм учнів у спокійний стан
2.
Біг у повільному темпі
30 с.
Слідкувати за фізичним станом учнів
3.
Ходьба, вправи на відновлення дихання:
-         1-2 руки вгору вдих, 3-4  руки вниз, видих
30 с.

4.
Перешикування з колони в шеренгу по одному.
30 с.

5.
ЧСС за 10 с.
30 с.

6.
Підбиття підсумків уроку, оцінювання
2 хв.
Аргументоване оцінювання
7.
Домашнє завдання
30 с.